tisdag 6 november 2012

6 november

24 oktober gick vi en sväng i affärer innan vi gick upp till borgen som ligger högst uppe på bergen. Utsikten var helt otrolig. När vi väl kom ner från bergen igen sprang vi ner till stranden och senare blev det såklart utgång. Detta var på onsdag och herregud en sån utgång, inte mycket jag minns kan jag säga men har en känsla av att det var en jävla fin utgång. Denna kvällen var vi lamada casablanca bar och kanske något annat ställe(?) men inte vad jag vet. Efter krogen drog vi till stranden och badade, gick tillbaka till hotellet och bytte om medans alla killarna väntade utanför och vi gick tillbaka till stranden igen. tydligen fick jag för mig på fyllan att jag gillade alla hemlösa hundar så ville bara vara med dom hela tiden?? Verkligen hur konstigt som helst med tanke på att jag typ gömde mig för dom annars haha, måste ha varit hur jobbig som helst just då.

kl. 13.50





kl. 14.23


























































kl 14.47

kl. 16.14





kl. 21.34

kl. 22.43


kl. 00.50
Lambada casablanca bar


kl. 01.55
tog en vända till rummet för att "snygga till oss" innan vi gick tillbaka till baren.





















kl. 02.04

kl. 02.22
Lambada casablanca bar

kl. 03.34
väntar på att stället ska stänga så personalen kunde sluta och följa med ner till stranden med massa holländare tydligen, har inget minne av detta alls.




kl. 05.09
andra vändan till hotellet. Detta var nog efter vi hade badat och skulle ner till stranden igen, eller när vi kom tillbka från stranden andra gången en kvällen? har ingen jävla aning

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar