onsdag 14 november 2012

Lördags

I lördags var det ju tänkt att jag skulle ta det lite lugnt med tanke på att det var min jobbhelg, vilket jag var väl medveten om.
Men varför är det alltid (oftast) så att dessa gånger man faktiskt har tänkt sig att det ska bli lugnt ned drickandet så blir det allt annat än lugnt?

Började med förfest hemma hos jessica där jag hade med mig vodka med jordgubbssmak som knappt smakade vodka över huvud taget. Jag är inte den som blandar starka "drinkar" men denna kvällen blev det bara 50/50 blandning. Blev iaf full ganska snabbt kan jag väl erkänna såhär i efterhand.
Blev en vända till harrys och mortens.
Igår när jaggick in och kollade mitt konto på swedbank hade jag tagit ut 200kr på ett ställe och sen 100kr på ett annat ställe, varför, och när hände detta? och vart gjorde jag av pengarna?
Det är anledning till att jag aldrig använder kontanter för har ingen aning om jag handlar upp dom/tappar dom eller något.
Meeen det jag minns av den här kvällen var iaf sjukt kul.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar