lördag 17 november 2012

Bond, skyfall.

Igår kväll blev det bio med familjen. Såg som sagt nya bondfilmen, skyfall och den var bra.
Tycker att dom nyare bondfilmerna har varit ganska tråkiga och dåliga men som vi diskuterade efter filmen känns det lite som dom försöker göra en nystart med Bond. Hur som helst den var bra. Och för typ första gången någonsin var det vettiga folk som var på bion. Inte en massa som satt och lös med sina telefoner, ingen som sparkade mig i ryggen eller slängde popcorn och inte heller några fjortisar som inte kunde vara tysta. Helt perfekt.
Men i övrigt är det här med bio lite överskattat kan jag nog tycka, för oss fyra gick det på 440kr för bara biljetterna. Om det var värt det? Nu var det ju inte jag som betalade så jo, kanske var värt det. Men skulle lika väl kunna vänta med att tanka ner filmen och bädda ner mig i soffan i mjukisar med filt och godis och få en lika bra "upplevelse" för det.

Men förutom filmen igår träffade jag en polare från gymnasiet som jag inte sett den utsläppet på studenten. Synd att vi sprang in i varandra på vägen in till bion så hann inte säga så mycket men det kändes bra att se så hon fortfarande levde ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar