onsdag 14 november 2012

14 november

Hej. Som igår var det omöjligt att gå upp när klockan ringde, förstår inte varför jag är så trött. Kan iofs ha att göra med att jag är förkyld, eller?

Hur som helst, är så aaarg just nu.

I julas fick jag en jätte bra present av mamma, en hårddisk på usb som jag använder som backup på alla mina bilder, dokument osv.
Det ända problemet är att jag inte vet hur jag ska göra säkerhetskopieringen. Ibland när jag kopplar in hårddisken kommer "säkerhetskopiering" inte ens upp som alternativ, och de gånger den faktiskt kommer upp händer det ändå ingenting när jag väljer det som alternativ.
Vill inte gå runt med alla bilder på kameran hela tiden som en backup, framförallt inte nu när det snart bara är en vecka kvar tills jag och jessica ska till stockholm och se shm, hade liksom tänkt att kunna använda kameran då.
Blir iaf sjukt irriterad över att jag inte ens kan göra en jävla säkerhetskopiering själv utan att behöva be brorsan om hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar