söndag 4 november 2012

4 november

Vet inte vart jag ska börja någonstans, hela resan har varit helt sjuk och har på riktigt inte förstått att resan redan är gjort och att allt detta på faktiskt har hänt.
Resan har iaf varit helt jävla fantastisk och jag kunde aldrig tänka mig här hemma hur bra det skulle bli. Hahaha herregud, säg någonting som inte hände på denna resan.

Har precis börjat återhämta mig från resan, har gått runt lite i en dimma sen jag kom hem men nu känns det som jag har fått ta igen mig ganska bra.


22 oktober var det äääntligen dags för avresa.
Vi kom i väldigt bra tid till flygplatsen vilket var skönt så vi slapp stressa. Strax innan planet skulle lyfta blir en på flyget dålig så vi blir tvungna att vänta på att ambulanspersonal ska komma och hjälpa hen av planet. Kändes ändå som det gick ganska fort men vi blev iaf 1 timma försenade i starten.

Första dagen gjorde i inte så mycket, gick runt i massa affärer innan vi käkade på restaurang och gick och la oss ganska tidigt. Sjukt trötta då vi gick upp 3 på morgonen för att komma till flyget.
kl. 03:49

kl. 10.50

kl. 10.56

kl. 18:23

kl. 18. 23

kl. 18.24

kl. 17.24

kl. 19.44


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar