torsdag 22 november 2012

22 november

Godkväll.

Inatt var en sån där jobbig jävla skit natt. Gick och la mig i bra tid men kunde inte somna på hur länge som helst. Vet att jag hörde brevbäraren kl 4 imorse och sen tog det ett jäkla tag till innan jag somnade så hann bara sovit två timmar innan det var dags att gå upp för att ta sig till jobbet.
Är iaf inte alls sådär illamåendetrött som am kan va då man fått för lite sömn vilket är väldigt skönt.
Jobbade till 14:30 idag och var bara raka vägen hem för att btya om och sen plocka upp elin i stan för att åka till överby.
Fick ju hem mitt paket från h&m igår eller föregår men en av kjolarna var för stor så chansade på att den skulle finnas på överby, fanns bara 4-5 kjolar kvar och den sista jag kollade på hade storleken jag sökte. Vilken lättnad. Hade verkligen känts tråkigt om den inte hade funnits. Förutom kjolen så blev det en tröja från gina också.
Kom hem 17:20 och fick slänga i mig en macka innan det var dags att ka iväg till kvällens träningspass.
Nu har jag äntligen fått riktig mat och ska ta bort gammalt nagellack.
Har verkligen haft fullt upp hela dagen från att jag gick upp fram till nu. Ska bli skönt med lite sömn innan det blir en till stressig dag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar