söndag 8 november 2009

FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING ALLA MINA FAAANZ

En sak jag kom att tänka på..

Jag följer en del bloggar.. och det känns jobbigt att läsa hur de håller på att be om ursäkt så fort det inte uppdaterar.

"ojj förlåt att jag inte skrivit någonting ni sen imorse meeen jag har såååå mycket att gööröa hoppas ni förstår mig, blir nog lite dåligt och bla bla bla."

Jaja, snällt att dom tar den tiden dom får över till att blogga till att be om ursäkt ist för att göra et riktigt inlägg, ett sånt dom ber om ursäkt för att dom inte har gjort.

Känns som det går för långt när man ber läsare om ursäkt för att man kanske är sjuk, måst hålla på med ett arbete i skolan ELLER om man bara råkar ha ett liv och inte bara uppdaterar hela tiden.

Jaja, då fick jag ur mig det också..

EN sak till.. varför bloggar jag? Vem bloggar jag för? Herregud..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar