tisdag 3 november 2009

GODKVÄLL

Herregud, mår så bra efter detta spin passet, var riktigt tungt idag och jag var sjukt jävla bra.


Har nyss kollat på DH och börjar känna mig sjuk.. har ont i halsen när jag sväljer, näsan är fuckad osv.

När jag var lite och sjuk gjorde alltid min mamma docksmörgåsar och varm o´boy.
Vet inte om ni vet vad docksmörgåsar är för någonting? Vet inte om det är något som mamma hittade på eller om det faktiskt finns. Docksmörgåsar är när man skär mackor i mindre delar. Jag kunde inte äta så mycket då jag blev sjuk med på detta sättet såg man inte hur mycket/lite man fick i sig. Iaf, så åt jag alltid detta till en barnfilm eller till barnprogtam som gick på tv och detta har följt med sen dess. Så fort jag blir sjuk vill jag kolla på barnfilmer, ha mina docksmörgåsar och varm o´boy.

Förhoppningsvis är detta någonting jag sover bort. Har ingen lust att bli sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar