lördag 28 november 2009

GODMORGON LLÖRDAG

Godmorgon allihop.

Hoppas ni har sovit gott.


Själv gick jag upp för något mindre än 3h sen. Känns skönt att få ha sovit ut lite nu på lördagen.

Idag ska jag försöka ta ett svep genom rummet med dammsugaren, skulle verkligen behövas + sortera lite kläder.

På tala om kläder tror jag jag ska göra en beställning från nelly idag. Är i behov av ny fest kläder om man säger så.


Får se om jag behåller de eller ej.
Den andra klänningen (uppifrån) har jag kollat på över ett år nu men dom har inte sänkt priset än så tror fan inte dom kommer göra det heller. Så den är jag ganska säker på och kjolen är jag lite sugen på.
De andra två klänningarna beställer jag mest för att de var på rea och har kostat mycket mer innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar