tisdag 10 november 2009

TISDAGENS MORGON TANKE

Blää, hatar att jag inte är frisk än, sitter här och hostar, undrar vad fan jag gör uppe så här tidigt.

Är så fruktansvärt trött och min väckarklocka försöker döda mig.

Vill börja träna snart igen men eftersom jag aldrig blir frisk får jag skjuta upp det hela tiden, men jag hoppa hoppa hoppas verkligen att jag kan börja trän nu i veckan, typ imorgon.


Till frukost käka jag fil med jordgubbar i - aaha lite sommar känsla tänker ni.
Nej, frysta jordgubbar smakar ingenting.. typ.

Om typ 20minuter åker min buss här ifrån om man ska tro på hemsidan, emn problemet är att denna buss kör som den vill och därför får man gå ut typ 10 minuter innan för man vet aldrig när den kommer eller när den ska åka. Dåligt tycker josefin.

På tala om bussar, hur är lagarna om det här med att det står massa folk i gången? MASSA folk alltså, helt proppat. Man står typ uppe på alla. Pm det skulle bli en krock där, vad hade hänt?

Hade busschaufför fått nån böter eftersom han hade en för full buss? Eller är bussen för full? Vart går gränsen på hur många för många som kan dö i en krock?


Nu ska jag dra mig till min proppfulla buss och hoppas att det fortfarande finns några ledig platser (som det typ aldrig gör) eftersom det ska på ungefär 20pers till efter detta stoppet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar