torsdag 19 november 2009

TORSDAG 19/11

Idag på dansen blev vi klara med den dansen vi höll på med och har nu påbörjat michael jackson med thriller, tror den kan bli riktigt bra om man bara Vågar.

Första timmen (om inte mer) höll vi bara på med lekar. Hon tycker att vi hålelr tillbaka alldeles för mycket så hon ville få oss lite mer avslappnade.

En lek gick ut på att hon skrev skare på tavlan som vi sen skulle dansa, först vara såhär:

Rulla in
Gå snett bakåt
Dyrka solen
Glada snurrar
Rock star pose


Detta var ett magiskt ögonblick i mitt liv. Allt var bara mitt och jag var helt jävla grym.

Men efter sol kommer regn.. Resten gick åt helvete MEN, jag lyckades iaf en gång. Jag är glad över det.


På naturkunskapen idag fick vi reda på att alla esteter skulle ha nationella prov imorgon och eftersom hela våran grupp består av esteter (förutom jag och två till) så blir våran lektion inställd imorgon.
Det innebär att jag börjar 10:45 med idrott till 11:50 och efter det blir det ner till gymmet.

På eftermiddagen ska antagligen jag, jesper och lotta till torp och handla presenter till mamma som blir 47år på lördag.

Kvällen kanske spenderas med elin och några tjejer med lite vin.
Hur som helst blir det nog en ganska lugn kväll eftersom jag ska vara med på gymnasiemässan dagen därpå. Ska vara på skolan redan klockan 09:00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar