fredag 20 november 2009

JOBBIGT

Känns riktigt jobbigt att ställa klockan imorgon på en lördag(!), framförallt när jag vet att vi ska ut och äta på kvällen.. kommer antagligen vara helt slut.

Får se det på ett bra sätt - vi blir lediga en tisdag om vi kommer några timmar imorgon, kanske kan vara värt det?
Tisdagar är riktigt jobbiga, en och samma lektion från 08:30 - 16:40 men en matrast på 30min.
Så den dagen jag får igen det kommer jag nog känna att det var värt att göra detta.


Imorgon ska vi göra pepparkakshus tror jag..
Jag kommer nog mest käka deg eftersom jag är riktigt dålig på det här med "pyssel". Är nog pgr av mitt dåliga tålamod.


Haha, om det var förra eller förr förra julen kanske(?) som jag var hemma hos elin och vi skulle göra pepparkakshus..
Vi gjorde var sin sida på det, hennes sid var fin.. min, ja .. det var inte ens gulligt som när en 3åring gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar