onsdag 4 november 2009

INGEN SKOLA IMORGON HELLER

Herregud, hade hoppats att jag skulle bli bättre underdagen men icke, blir bara värre.
Har fått ont i öronen nu också och halsen är jäätte torr och näsan är täppt och jag är riktigt trött.
Vill till skolan imorgon, har nämligen dans två timmar och mådde inte bra sist gång vi la på så kommer missa jävligt mycket nu. Blir svårt att ta igen + att jag siktar på ett högre betyg.. en fördel är ju att man är där men mamma vill inte jag ska gå till skolan imorgon eftersom jag mår som jag gör.
Jaja, hoppas det går över snart för det är så fruktansvärt tråkigt att vara sjuk + att vi ska fira min bror på lördag (om jag är frisk) som fyllde 20 för en vecka sen.

Ska försöka komma i säng tidigt idag så jag får sova nu när jag har möjlighet till det.

1 kommentar: