måndag 16 november 2009

MÅNDAG

Idag fick vi reda på att vi har sovmorgon imorgon till 12:30(!) känns verkligen skönt.

Vi ska ha gymnasiemässa imorgon och är indelade i lite olika grupper. Jag är med i gruppen från 12:30 - 16:00 och sen ska våran grupp vara på skolan på lördag och fixa så får niorna komma dit och kolla när vi jobbar från 09:00 - 15:00 tror jag det var.


Imorgon funderar jag på att vara snygg, typ mina asballa blåa skor, leggings, kjol och en tröja + smink och platt hår. Herregud, meeen man gör ju reklam för sin linje så.. vem vill inte gå en linje där det går en snygg blondin? PRECIS.

Jaja, förutom att dagen gick ut på att tänka på min sovmorgon så hann jag också med gymmet så kom inte hem fören klockan 18 typ.. ganska segt.


Snart ska jag gå och lägga mig och fortsätta kolla på en film som jag påbörjade igår eventuellt läsa i boken.



ÅÅH känns så bra att ha fått upp tavelhyllorna!
Såg ni hur coolt det var med lp skivorna och cd skivorna? De som var likadana? Såg ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar