fredag 20 november 2009

FREDAG MORGON

Ojj så skönt det kändes med sovmorgon idag. Var faktiskt inte lika slö som jag brukar vara när jag går upp på morgonen.

Om ungefär en timma börjar min lektion så ska snart dra mig till bussen som går ...


Ojj, i skrivande stund ringde telefonen, det var pappa.
Fick reda på att han var klar nere på gymmet och skulle handla lite och efter det kör han mig till skolan, ibland är han för gullig.

Jaja, då kan jag ju ta det lite lugnt och starta en skiva och spela hög musik, något jag aldrig för gör här hemma eftersom huset är dåligt byggt. Väggarna är inte isolerade så man hör allting i hela huset.

BRB, ska bara starta stereon..

För tillfället går nationalteatern nu på en helt OK hög nivå.
Funderar på att byta till nya kent skivan? Kanske ska försöka lära mig låtarna. Kanske ska ge den lite mer tid så kanske den blir bra.



JO om någon av er få som läser min blogg får reda på någonting om nationalteatern, tyyyp om dom gör en spelning, HÖR AV ER.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar