onsdag 25 november 2009

ONSDAG

Är hemma från skolan/utvecklingssamtalet nu.

Skolan gick fort, har bara hållit på med mat hela dagen.
Utvecklingssamtalet gick också bra, alla lärare älskar mig mer eller mindre.
Nej men ärligt.. alla lärare pratar gott om mig!
Min klassföreståndare sa att det var riktigt roligt att prata om mig med de andra lärarna för alla tycker typ lika bra "jobbar på bra, jobbar seriöst, vill, kan när hon försöker".

Svenskalärarinnan hade till och med sagt att jag såg steget längre.
Jag gillar min svenskalärarinna, kanske snäppet mer än vad hon gillar mig.
I idrotten låg jag kvar på mitt VG!
Det enda jag skulle tänka på var att jobba snabbare när jag var i köken sa patrik (och bini, bini är lärare i kallkök och färskvaro-kunskap).

Känns iaf mycket bra att höra, en sån jävla vändning från vad man/jag fick höra på högstadiet.



Nu ska jag käka cactuz sallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar