måndag 23 november 2009

MÅNDAG MORGON

Godmorgon.


Försov mig idag så får bli frukost i skolan, varm o`boy och macka.

Gud så trött jag är, somnade inte fören runt ett tiden inatt. För mig är det på tok för sent.

om ca 20minuter ska min buss gå men måste gå härifrån om ca 10minuter. Man vet aldrig med bussarna, dom går mest som dom vill.


I fredags (som vanligt) gick jag till gymmet direkt efter skolan. Tog först bästa soltiden och la mig i solariumet. Efter det gick jag ut och börja köra uppvärmning för att sen börja göra all utfall och knäböj.
Men när jag tog tag i stången och stod i start position kände jag bara hur trött jag var. Så jag ställd snällt tillbaka stången och gick för att duscha och ta nästa buss hem.

Hoppas det går bättre idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar