tisdag 24 november 2009

HELA MIN DAG, TYP

Så trött jag var denna morgon när klockan ringde. Det var verkligen en sån dag man skulel kunan få bli sjukanmäld för. Ville inte resa på mig. Ville inta ta bort det varma täcket för att en kall vid skulle möta min (nästan) nakna kropp.

Hur som helst så blev det så. Jag gick, satte mig vid datorn, gick på toa, gjorde mig iordning, käkade frukost och gick till bussen.
Dagen var seg, (nästan) alla maskiner var trasiga idag så vi fördrev tiden med att.. ja.. vad fan gjorde vi idag?


När äntligen dagen var slut kom jag utanför agnebers portar och där, precis utanför går min flickvän som jag inte sätt sen..?
Jag ropade på henne och möttes av elins fina fejja.

Vi gick tillsammans hand i hand ner på stan, ner för att möta den nya och vackra världen!!

Fan vad jag överdriver nu.

Iaf så gick vi ner till stan, hon skulle möta upp johanna och äta lite.
Passade väldigt bra.
Jag fick ett trevligt sällskap till bussen med elin och fick träffa johanna och växla några ord men henne.. Var även väldigt längesedan jag träffade johanna.


Jag kom iaf hem tillslut och käkade lite och tog det lite lugnt innan lotta kom och hämtade mig, det var nämligen dags för spin.

Blev ett härligt och svettigt 75minuters pass idag.


Nu sitter jag här nyduschad med blött hår och rena kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar