torsdag 12 november 2009

ONSDAGEN

Igår var jag som sagt ledig från skolan, känns tyvärr inte så i kroppen idag.

Gick upp halv nio igår och gjorde mig i ordning och åt frukost innan jag åkte in till stan vid halv elva.
Blev väl helt okej nöjd med klippningen än så länge. Tog bara det mest slitna på topparna och fixade till luggen lite.

Efter frisören gick jag bort till theres och mötte upp henne och elin så var med dom en stund innan dom skulle till skolan.


Till kvällen blev det föreläsning med Mikael Andersson, armlös, benlös, makalös.
Föreställningen var sevärd, absolut.
Helt sjukt hur positiv den människan är, galet.. bra!
Tänk om man bara hade haft hälften så bra tankar som han har, hade kunnat förändra mycket.

Nu ska jag äta kokt ägg, pappa kör mig till skolan idag.

Godmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar