tisdag 10 november 2009

JOBB OM NÅGRA MÅNADER

Kanske får jobb nästa år, vad sägs om det?

Efter lektionen idag så sa min klassföreståndare att han ville prata lite med dig, trodde jag skulle få skäll men icke.
Istället började han lite fint med hur jag trivdes och så, sen kom han till att han hade pratat med några lärare som hade sagt att det gick riktigt bra för mig (svenska lärarinnan, kallkäk & färskvarkunskaps lärarinnan och idrotten). SEN kom han fram till det viktiga!
Det är en affär som jag varit på lite innan som nu söker personal, dom behöver mer förstärkning!
Patrik sa att dom gick mycket på betyget i idrott (gör tydligen det flesta som anställer) och han undrade om jag var intresserad av att åka upp en vecka och testa (under praktiken) så dom får se hur jag är och så.
Självklart sa jag.
Så nu ska han ringa upp och föreslå mig! HA!
Fan vad bra det känns.

Nu ska jag läsa i min bok, den är ett bra tidsfördriv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar