lördag 4 april 2009

DU STJÄL AV MIN TID

Blev stugan och därmed lite solning för min del och ingen läxläsning.
Får ta tag i läxan innom kort för nu kommer problemet: Vad ska josefin ha på sig ikväll?
Nu för tiden är det mer ovant att festa än att sitta hemma, förr var det tvärtom och jag saknar det.
För en gångs skull går det ihop med pengar och snälla folk, inte varje dag det händer nu för tiden.

Ska jag ha min relativt nya jeans, ett linne och den nya tröjan? avslappnat men snyggt.
Ska man ha leggings och.. ja det var ju det, leggings och..
jag får suga på saken helt enkelt.
har ju min höga svart kjol.. har bara en kjol, måste skaffa fler!
Har jag leggings kommer nästa problem, vilka skor?
Blir högklackat men ack så jobbigt när man är berusad att gå i, eller dagen efter när man ska hem..
många stora världsproblem jag har.
Knappt några pengar på mobilen heller, det är inte bra, inte bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar