söndag 26 april 2009

JA...

Blev träning idag och det var joooobbigt!! Har inte kört det passet på länge så det behövdes.

Vet inte riktigt vad jag gör upp nu, borde fan ha somnat för länge sen.
Har ingen sovmorgon imorgon som jag trodde ett tag.
Först frågade jag jessica, hon Trodde att det var sovmorgon.
Efter ett tag skickade jag ett sms till klassföreståndaren och frågad. Fick inget svar. En timma senare ringde jag hem till honom, fick inget svar. En minut efter att jag ringt hörde jag ett pling från min telefon och då hade han svarat.
"vi börjar hal . mår du bättre nu?"
"okej, mm en aning."
"gött... då ses vi imorgon"

Jaja, det som är det positiva är att vi får längr sovmorgon på onsdag.
Vem vet, kanske blir en solning innan skolan börjar nu igen?

Nej, jag är verkligen inte trött.. kanske därför jag sitter hör och inte sover?
Mycket möjligt.. men jag måste göra vad jag kan för att få somna så fort som möjligt.
Nu blir det sängen.

Imorgon skolan 08;30-16:40.
Efter det MAT, gym, tv. plugga(?). Vet inte ens vad vi har för läxor/prov/uppgifter/inlämningar.. har vi ens något denna veckan?
Vet att vi har ett fett stort prov nästa vecka på tisdag så för börja plugga på det nu så jag hinner göra klart alla jäklans instuderingsfrågor.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar