fredag 3 april 2009

FREDAG

Blev inte glad kan jag säga när jag både såg och hörde vad pappa ville, han sträcker fram sin had och säger "har har du ditt papper över dina fonder".
Helvete. Jag ville inte öppna men nyfiken som jag är så måste jag ju, med en klump i magen oc halsen öppnar jag.
Jag vill aldrig mer se hur jag ligger till ekonomiskt med mina fonder och aktier.

åååhå så mycket pengar som bara försvinner. JAG HATAR LÅGKONJUKTURER OCH JAG KOMMER INTE FÅ NÅGOT SOMMARJOBB IÅR VILKET JAG INTE UPPSKATTAR.
Kollade idag på ett ställe men icke. Känns som jag håller på att ge upp, har kollat fyra ställen under loppet av 2? 3? veckor.

Idag ska vi äta chokladfondue och det uppskattas. Massa färska frukter doppade i choklad är något jag inte bangar.

Börjar känna abstinens efter mina svenska lantchips som ligger och väntar på mig sen förra helgen då jag inte åt några.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar