onsdag 22 april 2009

SKOLAN

Sitter i skolan nu och har hygien. har fått nya uppgifter nu och ska alltså skriva om Stafylokocker som är en mikroorganism.
Detta arbetet har vi i samband me ddatorkunskapen och ska jobba med detta fram till vecka 24 när vi ska göra våra utvärderingar.

igår var en riktigt slapp dag och det hände verkligen ingenting.

Imorse åkte jag hemifrån fem över tio. När jag kom till stan gick jag och sooade på ett ställe där jag och elin brukade sola varje söndag.
MEN guud som jag brände mig ifag, mina framsida lår är så röda, min rumpa är röd, min mage är röd och mina arbar är röda.. har inte sätt min rygg än.
Natten komemr inte vara som en skön sönm. Kommer ligga och vrida mig, skrika efter hjälp för att det ska sluta klia och svida, UUSCH!!

Idag kommer förövrigt mamma och pappa hem. Dom har varit i gran canaria en vecka. Och jag ska få ett nytt armban coh halsband(?) om jag inte minns fel. Hoppas också på att dom köpte med sig vodkan hem men tror det blev gin, jaja.

Nu måste jag få någo gjort under lektionen.

Sen matte och samhäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar