onsdag 15 april 2009

HOW THE FUCK IS ALICE

Igår tänkte jag vara snäll och steka pannkakor, eller ja, göra smeten. Dubbel satts.
Efter att pappa stekt två tre stycken tänkte jag att jag skulle försöka mig på det. Jag är verkligen ingen pannkasstekare.
Men som det gick. Det gick ju hur bra som helst. ingen som blev bränd eller fastnade i stekpannan.
När vi skulle äta var jag stot.
Men.. dom var som gummi och det visade sig att jag hade glömt att dubbla vätskan.
ILLA. dom smakade lite som sega ägg typ.
Men hade inte gjort slut på hela smeten så pappa hällde i extra mjölk och fick steka upp resten.

Blev iaf goda pannkakor med sylt och grädde till frukost.

En tragisk sak har hänt!
Våra kära grannar hade en hund vi namn alice, ja hade. Hon är död nu.
Dom fick avliva henne igår. Fan vad tragiskt sånt ät.
Jag hade inte ens en aning om att hon var dålig.

Förutom att jag stekte pannkakor igår var jag även på spinning med min lotta.
Vi har pratat med christian många gånger om att han ska byta tid på sitt spiningpass så att tiderna ska passa bättre för mig och lotta. Igår var vi på honom igen och han sa det att han kanske skulle byta dag och eventuellt tid, eftersom det är så roligt när ni är med.
Alltid kul att göra folk glada.

Idag har jag varit hos tandläkaren och nu sitter jag här.
Senare blir det spin med lotta och fråga olle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar