fredag 17 april 2009

GODMORGON

Ja, så vad hände igår.

Jag kom hem från skolan och gick ut och käka pizza och solade.
Fick med mig både min bror och hunden ut på en promenad.
Kollade lite på tv, jag och bror åkte iväg med lotta till huset och hälsade på dom två andra hundarna. Efter att ha varit där åkte vi till torp och handlade mat, OCH då, vilket kap, 10 wienerbröd för 20 kronor. Inte illa.

Igår kom hans (samhälls läraren) in under engelska lektionen och frågad eom vi kunde lägga hanns lektion under datorkunskapen som är vår sista lektion på fredagar men det kunde vi inte.
Då bestämde han att vi skulle få sovmorgon i dag och att vi skulle ha provet på onsdag ist. Helt okej för min del.

Idag ska vi hålla ett tal om sv/hyg-arbetet. Skrev talet för kanske, två eller möjligen tre veckor sedan så kommer inte ihåg vad jag har skrivit. Det blir dagens uppgift på bussen till skolan.

Nu har jag inte tid att sitta här mer tror jag, måste fixa någonting att äta, någonting att dricka och smink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar