måndag 20 april 2009

HEMMA

Godmorgon.
Donna väckte mig klockan 6 i morse så jag gick ut med henne, men hon varken kissa eller bajsa.
Tänkte iaf att jag kunde gå till skolan när jag ändå var uppe men halsen kändes fan inte bra så jag gick och la mig igen.
Vaknade för tio minuter sen av att det ringde på dörren, en nyckel vreds om i låset, dörren öppnades och sen stängdes.
Jag gick upp och där stod min moster.
"jag har varit ute med donna. Och här har du lite tabletter mot halsen och lite mot huvudvärken."
Så sööt hon är.
Tänkte först att jag skulle gå och lägga mig igen för är verkligen trött men kom på att jag har ett prov imorgon som jag knappt kollat på och prov på onsdag och engelska på torsdag. Tänkte att det skulle bli lite plugg hemma nu när jag inte är i skolan.

Ååh, min hals är fan inet att leka med. Ska ta lite oboy och alvedon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar