söndag 12 april 2009

VAD ÄR DET ALLA SÖKER?

fan vad man bara vill ha någon där.
hur mycket man än nekar det, hur mycket man än vill skydda sig själv och inte förstöra ens stolthet. så vill man, man vill så jävla mycket.
tänk vad ens stolthet kan göra, hur mycket man skulle kunna ändra på bara genom att släppa på sin stolthet för en dag och bara var sig själv. inte tänka på vart enda jävla ord man säger så att det inte ska låta töntigt i den andras öra.

Jag kanske inte hade suttit här utan en mann vid min sida om jag släppt lite på min stolthet och vågat säga töntiga saker.

Jag är trött på det här nu. så himla trött.

det är precis som vad jag och min käraste pratade om idag, att vi träffar bara snubbar i ett halvår som max och sen börjar någon av oss eller dom stöta på varandra så leder det ena till det andra och sen skiter det sig. eller så leder det ingen stans och ändå så skiter det sig. Det bara skiter sig hela jävla tiden och jag börjar fan tröttna.
jag vet inte om jag söker efter något seriöst eller om jag bara söker efter kärlek för stunden, att känna sig betydelsefull för en stund men man vet att det finns så många andra förutom mig själv som är inblandade. jag kanske bara söker en sexpartner att ha så jävla mycket sex med hela tiden. kanske bara lite ömhet. jag vet inte vad jag söker men jag kommer söka tills jag hittar det som känns rätt för stunden. för jag tänker inte se för långt fram, så länge jag är nöjd för stunden, ja då duger det. Men det skadar inte om det dyker upp en sexg jävel i mitt liv just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar