torsdag 2 april 2009

UNDERBAR DAG

Skolan gick helt okej.

När jag kom hem åt jag päron och mackor sen till gymet, härligt som fan.
Efter det åkte jag och mamma till torp. Hittade dock ingenting på rean men blev ett par bikini trosor ca 100 h&m och en snyggjävel till tröja från carlings för ca 400kronor.

Men innan detta, någon stanns mellan att jag åt mina mackor och innan jag tränade skickade jag en bild till min svenska lärarinna, en bild på kent, en bild jag tog själv, en bild från 14 mars 08.
Hon var nöjd. Jag blev nöjd.
Kollade mejlet och hon hade svarat.
"Hej Josefin!
Vilken snygg bild!!!! Den är ju riktigt proffsig! Har du bearbetat den i något dataprogram? Du kanske har en framtid som fotograf....
Hälsningar
Else-Marie"

ja, jag var nöjd.

Sen fick jag också mejl av henne angående min insändare om mögelgifter. Blev nöjd med det svaret med. Idag kan jag betrakta mig som en nöjd människa.

Imorgon är det ny dag och imorgon ska min pappa börja jobbet senar, alltså kör han mig till skolan kvartöver åtta. Det uppskattas, det gör det verkligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar