onsdag 8 april 2009

GODMORGON

herregud, jag trodde inte det var möjligt för mig att sova till halv två men det gjorde jag.

Somnade iofs runt fyra kanske senare. Idag måste jag träna som ett as och plugga mycket så att jag är trött ikväll för detta funkar inte. Kommer inte orka med skolan om det fortsätter så här. Okej det har hänt en gång och herrugd vad skönt det var att vakna helt utvilad, det var väl ett år sen sist.

Som tur är så är inte mamma hemma, hon är hos frisören så hon vet inte hur länge jag sovit, hon hade inte gillat det.

Ska nog åla till gymet så jag är där runt halv fem fem och köra en timma och en halvtimmas solning och sen får lotta hämta mig där runt halv sju och sen åker vi på spinning. Blir nog bra.
Men innan dess ska ska jag plugga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar