torsdag 9 april 2009

TORSDAG

Dagen har gått fort och jag har hunnit med gymmet, handla, spela poker med pappa, äta god mat (laxtallrik från lax butiken), bakat en kaka med mamma och nu har jag sätt på 27 dresses.

Funderar starkt på att gå och lägga mig, är så sjukt trött.
Men, alltid dessa jävla men, skulle verkligen behöva plugga för det har jag inte hunnit eller orkat göra än.
Idag ficka också pappa äntligen dammsuga ovanpå min garderob och han bet också av sig en tand när vi åt, den bara delade sig när han tuggade på sitt bröd, märkligt hur fort livet kan förändras.
Så på tisdag ska han till tandläkaren och få den lagad (bra att ha tandläkare i släkten). Först erbjud sig magnus (tandläkaren) att pappa kunde komma i morgon fast han skulle ha gäster då så pappa sa att han kunde vänta. Nu får man bara stå ut med att höra hur ont han kommer ha (om det nu gör ont(?))
På måndag fyller gabriella (kusin) 5år så då ska vi till kungälv och fira, inget jag ser fram emot.
Sånt ska inte nämnas offentligt men det finns folk man inte riktigt känner sig trygga med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar