lördag 18 april 2009

FAAN

Igår natt runt tre tiden gick victor hem och jag och elin gick och la oss. Men fan säger jag bara. Igår natt började jag känna av halsen, den gör jobbigt ont, jobbigt svider jobbigt slemmig, så jävla jobbig är den.
Elin ligger fortfarande och sover, tror jag. Jag har inte märkt något livstecken än. Vet inte hur länge jag ska vänta med att äta, eller ska jag vänta med att äta? Har varit hungrig sen igår kväll och nu är det iiilla.

Är riktigt sugen på en smoothie men låter så mycket när man gör det och vill inte väcka elin. Jobbigt läge.
Sömn Vs mat, mat Vs sömn? svårt att välja, båda är något jag värdesätter högt. Det är ändå för sömn och mat man lever. Mat säger ju sigsjälv det måste man ha för att överleva. Och sömn, utan sömn hade ingenting fungerat på dig tillslut, du måste helt enkelt ha sömn och mat.
Men nu står jag mellan mig själv och elin, mellan dessa två alternativ. Ska hon få sova eller ska jag riskera att hon vaknar genom att göra den frukosten jag vill ha?
Jag är hungrig nuuu och sen flera timmar tillbaka. Jag vill ha min smoothie. Jag tro jag gör en, om vi har några goda bär jag är sugen på.

Hoppas eran fredag avr bra det var min.
Jag fick träffa min älskade elin och victor som man saknat sjukt mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar