måndag 6 april 2009

ROLIG KVÄLL

Kom hem från tjejkvällen för ett tag sedan.
Käkade taco, åt muffins och godis och såg på dirty dancing, tycker den är så fin, älskar dansfilmer.

När vi gick av bussen i hogstorp, therese, jessica, jessica, emelie och jag stod amanda där med fyrhjulingen så hon körtde oss alla upp till amanda. Att sitta sex stycken på den gick, men det var trångt. Kommer nog en bild på det sen skulle jag tro.

Innan amanda körde ner oss till bussen igen så var vi ute och lekt lite med hundarna, hahaha. Ni skulle ha sätt. Jag kastade en boll över ett runt, högt betong grej och hunden sprang med huvudet före rätt in i betongen. Som jag skarttade, stackars hund.

När jag kom hem ropade mamma på mig, hon och pappa ska åka utomlands om ett tag så dom har börjat kolla på vad dom ska beställa. Hon visade mig ett armband och halsband som hon ville ge mig, det har jag ingenting emot. Dom var riktigt fina.

Lovade att ringa elin nu när jag kom hem men ingen svarade, vågar inte ringa igen om hennes mamma redan somnat.. ska gå in på msn och kolla om hon är inne där.

Är iaf nöjd med kvällen, tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar