onsdag 29 april 2009

SÅ DÄR JA

Pappa har åkt till rafael för att skaffa tillbaka den gamla dörren som han ska sätta upp så att jag kan få duscha och sitta på toa ifred utan att se mina familjemedlemmar gå upp och ner för trappan.

Så, vad har hänt idag då?
Jag har varit i skolan, hade min otroligt sköna sovmorgon.
Sista lektionen var samhällskunskap och vi fick sluta tidigare, as alwaysm, MEN jag satt kvar och pluggade ensam med min lärare.
Pappa hämtade mig eftersom han ändå snart skulle sluta, vi kom hem.
Käkade 2 mackor, satt vid datorn efter ett tag gjorde jag mig en smoothie.
Sen kom lotta och hämtade mig och jag fick inviga mina nya, första, spinningskor.
Skillnad från vadliga skor; Man får ont i "gropen" under foten. Tårna gör ont tills dom domnar av.
Efter träningen åkte jag och lotta till torp för hon skulle ha tabletter som hon skulle käka för att bli brun. Köpte också lite hundmat.
Jag kom hem och käkade kyckling med ris och currysås.

Så, vad händer nu då?
Nu sitter jag här, SÅKLART.

Så, vad händer sen då?
Jo, sen ska jag se på fråga olle.
Jag ska dusch och njuta av att vi har en dörr. Om vi nu får upp dörren.
Efter det ska jag torka mig och ta på mig en t-tröja. Krypa, KRYPA ner i min säng och läsa i boken "kent, texter om sveriges största rockband" och efter det ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar