torsdag 9 april 2009

LOVET ÄR NÄSTAN SLUT

Godmorgon. Sitter här med ett glas vatten och väntar på bättre tider.
nej, har precis packat min väska så att jag ska kunna bege mig till gymmet.
Ska snart göra mig en smoothie och kanske nån macka(?).

Idag hade jag tänkt att jag skulle städa på mitt rum och säga till pappa en gång för alla att han ska dammsuga upp på min garderob, för dammet som ligger där.. ojojoj det är inte att leka med.
Förutom städning hade jag tänkt plugga och såklart träna.
Ska med pappa och handla mat också.

har börjat fundera över hur jag och min bror ska klara oss när mamma och pappa åker iväg.
Ingen som gjort mat när man kommer hem efter skolan/träning och är aaaaas hungrig. Ingen som ropar att det är kvällsmat, ingen som gör frukost till mig (fast det händer inte så ofta längre), ingen som frågat hur min dag har varit osv.
Nej, men det ska nog bli skönt också, försöka ta sig in i det vuxna livet.

Nu är mitt glas med vatten slut. Nu blir det smoothie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar