torsdag 23 april 2009

TORSDAG

Jag och mamma åkte till torp idag och jag provade 8 st klänningar och jag köpte en.
Vill ha en annan av dom klänningarna jag provade, en gul av miss sixty, men den kostar dock 1299kr, och det känns inte lika kul, men jag VILL!

HELVETE
kom precis på att det är nationella imorgon. Det är inte det stora problemet utan problemet är att jag glömt köpa dricka och godis eller något annat att äta på.
Och nu kom pappa hem från gymmet, nån som sköter sin träning iaf! Meen han följer med till torp iaf så jag får lite extra kickar imorgon. 08:30 - 09:50.
Imorgon direkt efter skolan blir det gymmet för min del. .om inte pappa glömt att han ska hämta mig..(?) han pratar nämligen med hanns morsa nu så tror han kommer åka dit imorgon. Men jag måste. Det blir gymmet i vilket fall som helst. Har verkligen slarvat med träningen nu när mamma och pappa inte varit hemma.
Behöver verkligen komma igång igen och faktiskt inte bara tänka på vad jag äter utan gör något åt det också.. eller så skiter jag i det, har fan inte bestämt mig.

Och ja, snart är det skolavslutning, den är närmare än vi tror!
Vad ska man ha på sig?? den stora frågan jag trodde jag fick svar på idag, miss sixty, meeen för dyr! har fan ingen lust att lägga 1300 på en klänning.. känns tuunugt.
Får se, kanske blir klänninge jag köpte idag(?9 men det är tveksamt.
Nu tror jag att jag och pappa ska dra oss.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar