måndag 27 april 2009

MÅNDAG

Igår skickade jag som sagt sms till läraren för att verkligen veta vilken tid vi skulle börja idag. Halv nio blev svaret.
Besvikelse. Idag när jag kom till skolan fick jag höra att vi började tjugo i tio.
Strax efter att jag fick höra detta såg jag läraren. Jag blev arg och sprang efter honom för att säga till att vi skulle ha lektion nu ist för på onsdag, och så blev det.

Idag har vi gjort en massa saker i skoaln känns det som.
Idag hann vi med
  • Oststänger
  • Grissini
  • Bohuslänsk äggost
  • Färskost - Dessertost
  • Pannacotta
Idag blev det gymmet och solning, häärligt.
Fick tyvärr höra att dom stänger klockan tre på torsdag vilket innebär att det inte blir något gym då + att dom har börjat med att ha stängt lördag och söndag.
Det är fan dåligt tycker jag eftersom jag hade tänk att vara där måndag, torsdag och lördag.. men men..

Känns tufft nu, är inställd på att det är tisdag NU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar