fredag 13 februari 2009

20 MARS

ååhååå vad jag är lycklig. Har äntligen bokat biljetter till thåström. Helt gaalet hur underbart jävla bäst det kommer bliii!!

Har fått helt okej platser också, kent platserna var ju bääst men dom här är heelt okej!!

ååh vad jag älskar pappsen. Lotta hade inte råd att åka med så ringde han upp henne och sa att han betala och sen när jag kom ut med pengar till honom så sa han att han bjöd mig med, det hade jag verkligen inte räknat med. Ojj vad glad jag är. Och snaart släpper thåström sin nya skiva, den 4 mars komemr den ut och den 4 mars ska jag köpa den!

Gjorde förövrigt sista dagen på praktikplatsen idag. Var sköönt men kommer ändå sakna det.
Personalen var bra och det jag fick göra var helt okej.
Idag fick jag göra smörgåstårtor och göra iårdning fat med frukter och skinkor. Prsissätta varor och lägga upp dom.

Idag ska jag testa en ny kaka.
Fick ett recept av lotta, GI-kladdkaka, har kollat receptet och den verkar goood.

Nu ska jag njuta av att jag äntligen fixat biljetter och att jag inte ens behövde betal 400kr för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar