torsdag 5 februari 2009

PUMPA RUMPA

Idag kommer jag bara bjuda på en låt för är på dåligt humör så kommer bara bli klagande om jag börjar skriva idag känns det som, men man behöver antagligen såna dagar också när man är irriterad på allting.
Idag ska jag iaf se på Du är vad du äter.

Idag fick vi en lapp som om estetisk verksamhet som vi ska lämna in imorgon. Det vi väljer kommer vi alltså att ha nästa termin.
Kommer välja dans som 1:a val, vet inte vad som blir andra och tredje. Antagligen blir det
1. dans
2. keramik
3. filmkunskap

meen, vi får see.

Och snart ska vi bestämma oss om vi ska gå Bageri/Konditor eller Delikatess/Butik.
Alla har bestämt sig utom jag.
Vill gå konditor med kallkök men kallkök tillhör Delikatess/Butik.
Jag vill inte jobba som en bagare, tidiga mornar/nätter, vill ha vanliga arbetstider.
Jobbigt eftersom jag vill ha en blandning bland dom två inriktningarna.
Vad jag vet än så länge är det bara två som valt Delikatess/Butik och reseten Bageri/Konditor.

Och så ska vi välja våra tilläggsval men kan inte se dom på dexter.

Ja, nu blev det en jävla massa klagande och prat om ingenting.

Här kommer låten.
http://www.youtube.com/watch?v=f5OdHJc86cQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar