söndag 15 februari 2009

RAGGA PÅ

Har äntligen ätit frukost och har Nyss beställt min kent-tröja *happy face*.

Om drygt en timma ska jag till torp och kanske spendera pengar, om jag hittar något så att säga.

Vaknade i morse av att det lät. Det var min mobil jag satt på vibration men direkt jag vaknade och kollade på mobilen slutade det att ringa. Det var Mr J men eftersom jag nästan inte hade några pengar kvar kunde jag inte svara.
Och jag är tröööött på alla killar som alltid ska höra av sig mitt i natten. Klockan halv tre skickade han ett sms sen ringde han tio i tre.
På natten vill jag sova och för den delen bor jag inte i stan vilket leder till att jag inte kan träffa folk efter en viss tid eftersom jag varken kan ta mig dit eller hem.
Det är en av anledningarna till att jag vill bo i stan, mycket lättare att träffa folk.


Igår hade jag och elin en diskuion om oralsex osv. Jag tror vi kom fram till att killar tänder på att göra tjejer kåta.

http://www.youtube.com/watch?v=0WALF5nApXg&playnext=16&playnext_from=QL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar