söndag 15 februari 2009

FÖRBANNAD? JA!

Jag blir så jävla förbannad så det är fan inte sant!

Vi åkte till torp och var inne på hm ett tag där jag fick köpt en sport bh och en axellös bh.
Hängde även unden ett par shorts och en grå tröja.
MEN n'r vi komemr in till gina och har varit där i 4-6minuter börjar morsan ringa hem och kolla om farsan börjat med maten - det har han inte eftersom han inte var hemma.
När mamma står och väntar på att någon ska svara i andra änden av telefonen säger jag att jag går mot en annan affär, när jag pris går in den andra affären hör jag en jävla fittröst "josefin jag går till bilen." JAG OOORKAR INTE HÖRA DO MJÄVLA ORDEN så jag fortsätter gå inne i affären en stund sen går jag vidare mot don sko, för det var faktiskt därför vi åkte till torp så jag skulle få köpt mig skorna.
När jag sitter där och provar dom ringer mamma och jag missar det så jag ringer upp och ber henne ringa upp mig MEN självklart gör hn inte det så jag får skcika ett sms och be henne ringa upp.
DÅÅÅ säger hon "du får komma hit nu annars åker jag utan dig"
jag blir såklart förbannad på henne och börjar skrika nåt i stil med att "du ska komma hit och ge mig mina jävla pengar så jag kan köpa skorna!!"
"nej kom till bilen ajg åker snart"
Jag blir ännu mer förbannad och slänger telefonen i golvet (första gången jag gör det!) går sen för att hämta den, drar av mig skorna och på med mina egna och börjar gå argt som fan ut till bilen.
Det första jag gör är såklart att börja skrika och kalla henne för saker. Inte snällt men kan hon bete sig som ett jävla svin och bara dra istället för att säga innan "nu har vi bara en halvtimma kvar" tillexempel så skulle hon kunna ha sagt men hon väljer såklart det sämsta jävla sättet som finns "jag går NU!"

Vi skulle egentligen åka och träna därför ohon ville åka hem så vi skulle hinna äta meen hon hade kunant fråga om jag ville gå kvar i affäerna eller träna eller som jag sa inna, säga hur lång tid vi hinenr gå i affärerna. Jag tänker iaf inte sätta mig i en bil med henne för att sen träna med henne. Vill varke se eller prata med henne mer idag. Känner mig j'vligt omogen som blir så förbannad över en sån här sak men det är inte första gången hon gör så och jag är trööött på det!

Jo med tanke på det jag skrev innan att hon skulle komma till affären med mina pengar. Det var ämligen så att jag själv inte ville bära på alla pengar om väskan skulle bli stulen. Så hon kunde ha lämnat mina pengar till mig så hade jag kunant gå kavr på torp utan henne.
Finns såå åmånga alternativ och hn ska ta mig fan välja det absolut sämsta av dom alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar