söndag 15 februari 2009

ÖL FYND

När jag skulle gå ut ur mitt rum satt ronny, åsa, liselotte, ulf, mamm och pappa ute i vardagsrumet och skulel åka till trollhättan och festa så kom fredrik och hämtade dom så fick åka med fredrik, pappa ulf och fredriks flickvän in, väldigt snällt. Sen kom dom och hämtade mig igen för några minuter sedan.

Blev iaf lite mys med elin för hanna kom inte. Kul att se henne igen var ett tag sedan. Såg också deras nya lägenhet för första gången och den var jätte fin.

Imorgon ska jag förhoppningsvis få med mig mamma till torp så jag för köpt bh;ar, bikinitoppar, bikinitrosor, trosor och ett par skor förhoppningsvis sen får vi se om det blir något mer.

Nu ska jag sminka av mig och sen sova för jag är sjukt trött.

just det ja, när jag gick från elin fick jag mig ett kap, en bit därifrån hittade jag en oöppnad starköl så tog med mig den hem. mumms<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar