onsdag 25 februari 2009

DAGEN MIN

Vad har jag gjort idag då? Jo, jag har varit i skolan och hade läxförhör om mikroorganismer, matte och samhäll. Under samhällslektionen fick vi reda på att idrotten under morgondagen var inställd. Tror ni klassen blev förbannad elleeer? JAA, alla stönade fram ett nej och man hörde besvikelse. Jg är besviken, faaktiskt. Vi skulle haft styrketräning imorgon och som jag lääängtan för varje gång vi skulle ha haft det har det inte blivit av av någon anledning.

Jag kom hem vid halv fyra och käkade, pratade lite med elin och sen åkte jag och lotta på spinning. Nu sitter jag är äckligt svettig och oduschad.

Imorgon ska jag ta egen sovmorgon. Varför? FÖR ATT jag tänker inte gå upp halv sju för att ta bussen in till skolan halv åtta för att ha lektion halv nio för att sen ha tre timmars håltimme för att sen ha två lektioner.
Jag ska istället sova till jag vaknar, sen åka in på dom två sista lektionerna så jag inte får så mycket frånvaro.
Kanske ska träna innan skolan om det är något bra pass.
Kollade nu igen på friskis hemsida och det finns bara ett pass jag skulle kunna gå på 07;30-08;30, det käns inte så lockande så jag hoppar det. Ska ändå träna med mamma imorgon, blir ett pass core pass för omväxlingsskull.
Testade det med mamma och lotta (min moster) för ett / ett½ år sedan med jag och lotta började asgarva och kunde verkligen inte sluta så vi var tvungna att gå där ifrån.. men imorgon blir det ett seriöst försök.

Efter träningen ska jag plugga til lprovet på fredag efterom jag inte hunnit göra det idag.. hunnit eller orkat, jag vet inet riktigt.
Meen det är väl så min dag sätt ut idag och hur den komemr se ut imorgon.

Nu ska jag gå till duschen och klä av mig för att sen duscha för att sne torka mig och klä på mig. JAG OORKAR INTE KLÄ AV MIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar