tisdag 17 februari 2009

INGET KAN JU VARA BÄTTRE ÄN BÄST, FÖRUTOM LAGOM ISF.

Förövrigt åt jag en banan förut och den var alldeles brun, jag hatar banaer som har brunt på sig.
Dom ska vara lite hårda och långa. Men inte för hårda, lagom. Dom ska vara lagom.
Har också funderat över ordet lagom. Man säger väl "lagom är bäst"? Men lagom kan ju inte vara bäst? Man säger ju, inte för lite inte för mycket lagom. Där förstår man ju att lagom är bäst. Men annars liksom. Lagom är ju fan inte bäst, det är väl omöjligt att lagom ska vara bäst?
Bra bättre bäst, lagom finns ju inte ens med blan det där. Hade kunnat vara
  • lagom bra bättre bäst
  • bra lagom bättre bäst
  • bra bättre lagom bäst
  • bra bättre bäst lagom
Det funkar liksom inte, vadå "bra bättre bäst lagom". Inget kan ju vara bättre än bäst.
Förutom lagom isf.

Men tillbaka till bananerna.
När jag stod där i köket och åt det som nu gick att äta kom jag och tänka på en fin låt.
Jag tänkte faktiskt länk den också för att jag vet inte hur man gör för att få dden här, på sidan så ni slipper länka er härifrån. Men här får ni en till länk.

var ligger landet där man böjer bananerna

http://www.youtube.com/watch?v=4_dUmZUboZY&feature=related

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar