torsdag 26 februari 2009

HÄRLIGT

ÅÅåhå, det var såååå skönt att vakna av sig själv i morse, ingen väckarklocka som pep utan bara vakna av sig själv, sköönt!!
Missade matten och datorkunskapen, hade till och med glömt att vi skulle ha datorkunskap idag.
Kom nyss hem från mitt core pass, vet inte riktigt vad jag tyckte om det men ska nog testa det några gånger till och sen se hur jag ska göra.

Imorgon kommer det bli riktigt skönt för min del eftersom dom som gick på datorkunskapen kom med ett himmelskt budskap, INGEN DATORKUNSKAP imorgon, vilket skulle innebära att vi ist för att sluta 14;40 skulle få sluta klockan 11;50.
MEEN det är inte slut än, under svenska lektionen pratade jag med svenskalärarinnan om morgondagen och föreslog att vi skulle byta plats på svenskan och engelskan.
Eftersom jag är klar med vårat arbete så skulle det betyda att jag får sluta 10:50 om jag minns rätt OCH detta gick hon med på.
Jag kommer bara ha två lektoner imorgon; Samhälls och då har vi prov på ekonomi och sen engelska där vi ska fortsätta med läxförhöret för denna lektionen räckte inte till hela läxförhöret.

Efter skolan kommer jag åka hem (skulle egentligen åkt till pappas jobb men eftersom jag slutar så tidigt hinner jag hem och sen till stan igen) för att äta en kycklingsallad som jag ska göra ikväll. För vid halv fyra tiden imorgon ska jag in till stan för har soltig 16;15 och sen 16;45 ska jag träffa hem som ska hjälpa mig att lägga upp mitt träningschema.

Nu ska jag antingen duscha eller börja plugga till provet i morgon för att sen plugga eller duscha och se på du är vad du äter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar