tisdag 10 februari 2009

HÄR KOMMER REBECCA!

Igår fick jag göra vildsvinsgryta.. smakade inte på den men dom som åt den tyckte iaf om den sen fick jag skära broccoli och blomkål.

Idag när jag kom dit var det första som frågade mig om jag var duktig på datorer.. njaa sa jag.
Hon sa till mig att jag skulle få söka efter ett reccept som skulle innehålla kycklingfärs. Man behöver väl inte vara duktig på datorer för att söka efter recept? Jag sökte iaf och hitatde ett indonesiskt eller tahi reccept men kycklingfärs så gorde det och sen skar jag mer grönsaker, orkar inte nämna alla. Fick också tvätta kött disken och vika påsar med kyckling i och sätta prislappar på dom.
När jag hade slutat och var på väg ut från affären träfafde jag anette, en gammal svenska lärare. ååh så glad jag blev att se henne, vi kramades och pratade lite om hur det var nu. Stackarn, under lovet ska hon rätta alla nationellaprov.
När vi kramats och pratat färdigt körde pappa mig till träning.

Nu sitter jag nyduschad i en gul badrock och väntar på att top model ska börja.
Borde verkligen plugga.. kanske ska göra det innan det börjar?
Ringde elin men ingen som svarade.. var är hon(?)

Puss.

http://www.youtube.com/watch?v=0EzKL0uaHKc

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar