fredag 20 februari 2009

ARLANDA

Jag var på stora stooora Arlanda och letade efter min och två tills gate(?).
jag fick panink för jag skulle ensam göra allt detta och tillslut fick jag en beskrivning men jag klarade verkligen inte av att memorera allting för planet skulle gå när som helst.
Han började tjata om någon vit staty/fontän och en vit is bar.
Tillslut skrek jag om ingen kunde följa mig dit, och det kunde han.

Men innan allt detta hände gick jag hemma i herrsta och ute på en barkering satt mina gammla lärare och åt julbord med min pappas morbror. skumt.

Vet inet hur det gick med planet och resan, jag hann såklart vakna innan och fick aldrig reda på vilka jag skulel dit med eller vart jag skulle. suurt.

Nu tror jag att jag ska plugga lite ELLER kolla på tv, vad tror ni jag väljer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar