onsdag 11 februari 2009

JAG GÅR I SÄNG MED MIN LÄRARE!

ååh så ont jag har i mina stackars fötter och fotleder!!
Jag är verkligen inte vad vid att stå upp hela dagarna.

Idag fick jag säkra i iskallt kött och sen mixa det och blanda det med mixade oliver soltorkade tomater och potatisgratäng.. ingenting jag komemr våga smaka på.
Sen fick jag gör lasagne, skära anat kött och göra sallad.. fan vilken tid sånt tar ändå.. skumt.
Torsdag och fredag kvar, känns so men eevighet!!
Min kropp behöver lov.

Nu ska jag byt om för om en halvtimme kommer lotta och hämtar mig så vi kan åka på spinningpasset idag.

Igår på spinningen så var det jobbigt, inte så bara det att man blev trött och allt sånt utan fötterna!! Helt otroligt vad mycket mindre jag orkade när jag stått upp hela dagarna, verkligen någonting jag måste jobba med.

Ska verkligen överväga det där med mssage under lovet, hade suttit fiint!


http://www.youtube.com/watch?v=_WHdO1v0O1s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar