torsdag 12 februari 2009

LAGEN SÄGER SÅ

på träningen såg jag en brud i miIIin kent tröja så efter träningen var jag tvungen att fråga vart hon köpt den "ååh det var länge sedan, på en konsert för typ.. fem år sedan"

Jag mååste hitta den.
Och jag måååååste åka utomlands!! Men får inte vet ni varför, veeet ini värför jag inte får för mamma och pappa?? "för at lagen säger så."
Jag haaaatar att få dom svaren "lagen" vadåå lagen?? Kan dom inte komma med något eget, tillexempel vad dom själva tycker?

Har iaf hittat ett fint hotel i montenegrom eller mallorca med 20 meter till stranden och 100 meter till centrum.

Morsan åkte utomlands med sin dåvarande pojkvän när hon var 17. När jag då ställer frågan varför inte jag får åka i sommar.. Han var 20 år, mina föräldrar ansåga att han kunde ta hand om mig..Vi hade haft en relation i tre år då.
Jaaha?? vad fan ska hon mena med det, jag hade inte fått åka utomlands med min pojkvän, om jag nu hade haft någon.
Jävla as, jag hatar när dom håller på sådär.."lagen" Fan vad jag hatar lagar.

Nu ska jag göra en smoothie och kolla på du är vad du äter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar