söndag 22 februari 2009

ALLA BARA BANGAR

Jaha, så vad tror ni hände igår?
Om jag säger såhär, jag är besviken!
Trötta på folk som säger grejer och sen verkligen skiter i det tootalt!
Okej, det gör väl jag med ibland, men fan inte varje gång.
Blev iaf film med elin, matin och fyra snubbar till.
Dom hade sagt att det var förfest men icke.
Jaja.. får väl se det på en ljus sida, jag är inte bakfull idag, MEN det hade varit värt att vara det en dag som denna.

Idag ska jag plugga och kolla på beck och träna om mamma har lust att köra mig.




Jag är trött på alla människor
Som gör nåt med sina liv
Jag är trött på att få höra
Att jag slösar med min tid

Jag är trött på alla tankar
Trött på sakerna jag har
Och alla dom där människorna
Som tror dom är som jag

Och du kan le åt allting jag vill göra
Skratta kinden våt
När jag kommit dit jag ville
Vem är det som skrattar då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar